Vergroot je bedrijfsomvang, bereik of winst

door de Convincing Power principes toe te passen

No-cure-no-pay-abonnement

jun. 26 2010
 

Het kost veel tijd om nieuwe ontwikkelingen op social media gebied te volgen. Elke dag worden er zoveel dingen gevraagd dat u nauwelijks meer aan de strategie in communicatie toekomt. Toch wilt u de boot niet missen!

Puur gemak en inspirerend

Voortaan doe ik het speurwerk vóór u, een soort trendwatching. Hoe zou het zijn als u elke maand een extra impuls krijgt, een continue stroom van ideeën en invalshoeken? Ik kijk nog eens naar het laaghangende fruit, langere termijn strategie, creatieve denktechnieken, uw filosofie naar een (visueel) verhaal vertalen. Voor een vast bedrag per maand up-to-date blijven op het gebied van (interne)communicatie, social media. Geheel op maat en op een manier waar je echt iets aan hebt.

Wat kost het?

Voor een no-cure-no-pay-abonnement bepalen we samen het maandbedrag, afhankelijk van wensen en verwachtingen. Het risico ligt geheel aan mijn zijde: als het tegenvalt betaalt u het maandbedag gewoon niet.

Wat is het waard om continu up-to-date te blijven?

Neem even contact met mij op voor verder toelichting.

Telefoon nummer 023 540 61 80 of 06 15 19 55 43.

Sibren


Geschreven door: Sibren van der Burgt

Sibren van der Burgt

Na een studie aan de Kunstacademie in Den Haag heeft Sibren van 1996 tot en met 2004 bij de top-ontwerpbureau's van Nederland ervaring opgedaan met corporate klanten zoals NS, ABN-AMRO, Rabobank en Visa. In 1996 had hij de eerste website al in de lucht op sibren.nl.

Met zijn digital design-minded achtergrond helpt hij sinds 2005 bedrijven in de (software) technology, financial markets en maakindustrie om hun diensten on- én offline makkelijker te kunnen vermarkten.

Het team van de ontwerpstudio ontwikkelt samen met de klant een klant-overtuigings-strategie én realiseert de praktische invulling hiervan met marketing en design.

Meer over Sibren >



Overtuig sneller door: