Upgrade je MarketingCom met extra overtuigingskracht

en maak van de leukste klant ook de best betalende klant

Maatwerk voor het Kennemer Gasthuis

mei 07 2007
 

Voor het Kennemer Gasthuist pas ik de basis van het formulierenpakket en divers drukwerk en folders aan. Alles precies op maat en gebruiksklaar, zodat het ziekenhuis zelf intern alle communicatie kan verzorgen.

In 2005 maakte Sibren nog de advertenties, jaarverslagen en foldertjes voor het Kennemer Gasthuis, toe was hij werkzaam bij een Haarlems ontwerpbureau dat verantwoordlijk was voor het opzetten van de complete huisstijl.

.


Geschreven door: Sibren van der Burgt

Sibren van der Burgt

Na een studie aan de Kunstacademie in Den Haag heeft Sibren van 1996 tot en met 2004 bij de top-ontwerpbureau's van Nederland ervaring opgedaan met corporate klanten zoals NS, ABN-AMRO, Rabobank en Visa. In 1996 had hij de eerste website al in de lucht op sibren.nl.

Met zijn digital design-minded achtergrond helpt hij sinds 2005 bedrijven in de (software) technology, financial markets en maakindustrie om hun diensten on- én offline makkelijker te kunnen vermarkten.

Het team van de ontwerpstudio ontwikkelt samen met de klant een klant-overtuigings-strategie én realiseert de praktische invulling hiervan met marketing en design.

Meer over Sibren >



Overtuig sneller door: